Nytt år, nytt liv?

Häromdagen inledde vi ju alla ett nytt år, ett nytt år betyder ju ofta nya förväntningar. Min önskan för det nya året är att alla ni som lovat att börja banta, träna, lära er något nytt, avancera i karrären etc. har avgett det löftet för er egen skull, för ert eget välbefinnande. Själv stod jag på tolvslaget och funderade på om jag skulle lova mig själv att gå ned några kilo. Graviditet och hemmaliv har lämnat sina spår över midjan och rumpan. Men efter någon minuts funderande blev min slutsats att jag inte behöver gå ned ett enda gram. Jag är inte ohälsosamt stor  och tycker någon att min bakdel ser fläskig ut i jeansen behöver de ju bara vända bort blicken. Min bakdel tillhör mig och ingen annan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0